2019. június 10., hétfő

Norn9 op

Norn9 Op

A ketrecben lévő madár szárnyait eltörte a védelem árja.

A viaszo és vén Hold, az időben csepeg,
A csillagfény vonala,a madár szilluettje.
Kíváncsi vagyok mióta érintem ezt a ketrecet,
Mind alkalomkor egy tiszta hang énekelte,
Változtad át a ketrecet egy erős kastéllyá.

A virágoktól való csöpögő méreg,
A gyökér szomjúságát teliti.
A ketrec loccsanó ösztöne kiesik
Szóval még ha te nem is vagy angyalmadár a kézben
Szeretnélek melegen tartani,
Szóval most aludj a bölcsőbe.

Az eső ami a börömön fut,
Mossa le a sarokba ragadt sárt.
A szín bizonyitja, hogy az éltem helyesen történik.
Az iszap kivágása a lábon
Menjünk ki ebből a kis kertből.

A szél eltűntette a virágot amit adtam
És valószinüleg a bimbója valahol messze van.
Ha kinyitom ezt a ketrecet
Te valószinüleg odamész.

Az azonos számú , zárt ajtók kinyitása , olyan mint a magány.
Szeretném pihentetni a szárnyakat a válladon.
Szóval ha megjössz, tudd , önként repülök, 
A madár a kezedben 
Melletted fog énekelni.
Szóval érints meg engem és taníts
A kezek melegségére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...