2019. június 12., szerda

Inu x boku ss

Ismét egy olyan anime, amiről nem irtam még, de igyekszem bepótolni a vizsgáim után.Ismét egy olyan anime, amiről nem irtam még, de igyekszem bepótolni a vizsgáim után.

Inu x boku ss



Ref. A törött világ sarkában, felnézünk az égre,
Megyek megkeresni a melegséged.

Csak a kezedet értem el, bér nem voltam még sehol,
Elrejtem magányom és sétálok körbe.
Az éjszaka éreztem először, hogy nem vagy itt,
A fájdalom a szívembe.

Ref.

Elkezdődött az áttűnés érzete? A könnyek még túlcsordulnak?
Mi ez az érzés ami újra hív? Valahol az út mentén elfelejtettem.
Gyerünk furcsa ez az ellenálhatatlan elegáncia
A fény a szívembe.

Az ajtóba véstem "Látni akarla" , de nem hittem hogy tudlak.
Reggel jön ez az érzés, az óceán aljáról?

Ref.

Az enyhe láz emelkedik, amikor kézen fogva világit, 
Nézd,  ez ragyog, amig el nem éri a világ sarkát, ragyog.

Elsülyed a szomorúság, és nézd az éjjel hozza a véget.
Menjünk keresni,
És a melegséged , észrevétlen a világba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...