2019. június 7., péntek

Ookami Shoujo to kuro ouji op


Ismét egy olyan anime openingjének a fordítását hoztam el nektek, amiről még nem írtam de hamarosan fogok. Sajnos vizsgáim következnek ezért nem tudok rendszeresebbé vállni. De azután törekszem többször jelen lenni és a történeteket is folytatni.

Ookami shoujo to kuro ouji OP

Nem kell
Szeretni
Csak a parancsaidat követem.

Nem tudom a szerelem eredetét
Csak veled akarok lenni. 

Ref: Azt kell mondanom, hogy "woof" ahelyett, hogy igen?
Ez nem nagy dolog!
Csak a jó pasi megjelenéseg
Nekem elég.

Azt mondod nem akarsz látni
Én örökké várlak
Azt szeretném, hogy szeress.

Te mindig szerepelsz
Mint egy szadista 
Csak nekem.

Ref.

Oh, amikor egyedül jössz hozzám
Egy hazug farkas lány vagyok
De megmutatom hogy amit érzünk az igaz!
 
Ref.

Mindig egy különleges hely marad a szívembe neked.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...