2023. augusztus 1., kedd

Közlemény

 Sziasztok! Szeretnék megnyitni egy újabb kis kaput az oldalon :) ha már japán story és anime a neve. Egy ideje már gondolkoztam rajta, de végül most döntöttem el, hogy ezentúl nem csak anime openingeket és endingeket fogok hozni hanem japán sorozat, film zeneszámokat is, sőt ázsiai sorozatok, filmek zenéit is. Majd egyszer szerintem ismertetőket is fogok hozni, de most dal fordításokat hozok nektek. Remélem, hogy tetszeni fog. :) Bár az oldal neve japán, mivel azokkal ismerkedtem meg több mint tíz éve először és az amiből a legtöbbet láttam és amely az első számomra, attól függetlenül szeretnék veletek megismertetni más ázsiai sorozatokat, filmeket amiket láttam, illetve természetesen dalokat.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...