2023. augusztus 12., szombat

Because I am stupid - Boys over flowers

 Nos, aki nézne ázsiai sorozatokat, szerintem nincs, hogy ne ismerné az F4 nevezetű fiú brigádot. Sőt talán van aki az animeről, mangáról is hallott. Igen, a Boys over flowers sorozatról beszélek, ami mangával indult, de már az idők során több feldolgozást is kapott, akár anime, akár japán, koreai, taiwan vagy más nemzetiségű koncepciót is.  Nos, most a koreai változat, Boys over flowers, egyik dalát hoztam el nektek pontosabban a Because I am stupid számot, Kim Hyung Joon-tól. Szomorú szám, de szép! Hallgassátok meg! Ez volt az egyik első sorozat, amibe nem a főszereplővel tartottam, hogy is szokták mondani Second Male Lead Effect valami hasonló... és ez a szám csak tetőzte akkor. 



Boys over flowers

Because I am stupid

~Mert idióta vagyok~


Igazán, nagyon bolond vagyok,
Rajtad kivül, senkit sem ismerek
Más valakire nézel
Így mégis fogalmad sincs az érzéseimről.

Nem leszek része a napjaidnak,
Nem leszek része az emlékedinek sem, azonban
Csak téged, csak téged nézlek
És a könnyek folyton jönnek.

Ahogy nézem, hogy elhaladsz mellettem, még mindig boldog vagyok
Annak ellenére, hogy még nem ismered a szívem
Meg kellene álljak és menjek.

Nagyon látni akarom azt a napot,
Mindennap bírom a fájdalmat
"Szeretlek" játszik az ajkaimon.
Még egyszer egyedül, utánad sírva
Még egyszer egyedül, hiányolva téged
Kicsim, szeretlek, várlak téged!

Nem leszek része a napjaidnak,
Nem is fogsz emlékezni rám, azonban
Csak téged, csak téged nézlek
Egyedül szerzek emlékeket.

Téged szeretni olyan, mint egy gyönyörű sebet szerezni.
A szép mosolyodat is nézem,
De nem nevethetek veled.

Annyit gondolok rád, mindennap
A szívem fáj, ezekben a szomorú napokban.
"Látni akarlak" játszik az ajkaimon.
Még egyszer egyedül, utánad sírva
Még egyszer egyedül, hiányolva téged
Kicsim, várlak téged, szeretlek.

Viszlát, soha ne bucsúzz
Még ha így nem is tudlak tartani.
Szükségem van rád, nem tudok többet mondani, akarlak téged
Reménykedek, remélni fogok...

Nagyon látni akarom azt a napot,
Mindennap bírom a fájdalmat
"Szeretlek" játszik az ajkaimon.
Még egyszer egyedül, utánad sírva

Annyit gondolok rád, mindennap
A szívem fáj, ezekben a szomorú napokban.
"Látni akarlak" játszik az ajkaimon.
Még egyszer egyedül, utánad sírva
Még egyszer egyedül, hiányolva téged
Kicsim, várlak téged, szeretlek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...