2023. augusztus 2., szerda

Come back to me - No sercets

No secrets, kínai sorozatban felcsendülő egyik dal, Silence / Come back to me, szerintem egy nagyon szép dal, van egy kínai változata is, annak picit más a szövege, majd azt is fogom hozni. Viszont először az angol változatot hoztam. Nem rég láttam ez a sorozatot és nagyon tetszett, és ez valamint a kezdődala, nagyon megragadott. Ha van időtök, mindenképpen hallgassátok meg!



 No secrets

Come back to me

~ Gyere vissza hozzám ~


Gyere vissza hozzám, kedvesem, 
amikor szükséged van rám.
Pontosan itt leszek, rád várva.
Ne csináld, hogy tovább várjak a szerelmedért.
Itt vagyok, hogy maradjak.

Lehetek az egyetlen?
Hallani akarom a hangod,
Látni akarom az arcod
És amikor az a nap itt van
Itt foglak tartani magam mellette.

Látom a kérdést,
Látom a szemediben
Esküszöm a holdra, az égen lévő csillagokra
Mindent oda fogok adni, oh.

Mondd el, miért szeretlek téged, parancsod nélkül?
Talán nincs mód arra, hogy megértsd
Esküszöm, hogy az árnyékod leszek és melletted maradok
a szerelemért!

Gyere vissza hozzám, kedvesem, 
amikor szükséged van rám.
Pontosan itt leszek, rád várva.
Ne csináld, hogy tovább várjak a szerelmedért.
Itt vagyok, hogy maradjak.

Lehetek az egyetlen?
Hallani akarom a hangod,
Látni akarom az arcod
És amikor az a nap itt van
Itt foglak tartani magam mellette

Mindig... esküszöm!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...