2020. június 19., péntek

Hatsukoi Monster



Hatsukoi Monster

Részek száma: 12
Műfaj: Romantikus, humor, iskola, shoujo

Törénet:
Kaho dúsgazdag családból származik, de most úgy dönt, hogy saját lábára áll és elköltözik Tokióba . Nem kezdődik szerencsésen az új élete, ugyanis majdnem elüti egy teherautó, de szerencséjére egy magas, jóképű fiú megmenti, akibe azonnal beleszeret. Kis idő múlva ismét találkoznak , Kaho nem tétlenkedve szerelmet is vall Takahasi Kanadenak, aki azt mondja, hogyha elfogadja a titkával együtt akkor rendben. Másnap megis tudja ezt a titkot, Kanade nem több, mint egy általános 5-es. Elkezdenek járni és innen kezdődik a kis fura, vicces, néhol igazán romantikus story. EKorkülönbség ellenére kettőjük kapcsolata kibontakozik, miközben Kanade  és Kaho is új érzelmeket tanul meg, tapasztal.Ebből a korkülönségből adódik a cím, ugyanis így nevezi Kaho Kanadét, szerelmét.De azt hiszem , ennyit árulok el, hogy ne lőjjem le az egész poént. 

Vélemény:
Elsőre engem igazán meglepett. Egy videó (AMV) során leltem rá és elsőre nem is olvastam utána miről szól, azt godnoltam, hogy na ez is egy szokásos menő srác, visszahuzodó lány. A srác biztos, hogy az elején nem kedveli a csajt. Hát nem ez lett. Vegyes érzelmeim vannak az animeval, nem volt bajom külnöseppképpen vele, vannak kinos helyzetek, mondatok , utalások (ecchi jelenetek, bár nem olyan nagy mértékben és cenzurálva vannak ) amikor magam is kinosan éreztem. De volt olyan pillanat amikor el is felejtettem, hogy Kanade 5-s, olyan érett gondolatai voltak, komoly pillanatok közte és Kaho között. Ezzel szerintem egész jól jirajzolodik a történet. Lehet, hogy egyszerűnek és elfurerálhatónak tűnhet, de én úgy érzem, hogy remek szórkozás azok számára aki egy picit furább és szórakoztatobb animet keres. Szerintem a karakterek szerethetőek és ez az egyszerűség, sem árt annyira miközben nézed. Az opening és ending is egész jó, ritmusos. A grafika magáért beszél. Egész különc anime, de jó kis szórakozás.

Értékel: 8.50/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...