2020. június 24., szerda

Hatsukoi Monster op




Hatsukoi Monster op

Innocent

A szívem hevesen dobogtatod
Biztos vagyok benne ez szerelem,
Lehetséges ,hogy  tiszta szél van -
Megy az áramlás
Megyek veled!

Ez a jővő , ami a szívünket versenyre kelti
Zavartan
Tiszta érzelmekkel ragyog!

A rejtély minnél inkább összefonódik
Annál inkább küzdünk
Egy természetellenes feszültség
Egy kíváncsiság amely arra késztet bennünket , hogy egyre jobban érezzük az érzelmeket.

A józan ész páncélja 
Csak teherként működik, nem gondolod?
Tehát ölelj meg,
Úgy ahogy vagy!

Adj a határaidnak egy gyors rugást
Mert itt vagyuk és megfoglak védeni
Még akkor is ha nevetünk, miközben próbálunk túljutni.


Így igaz - örökké és mindig,
Megyünk tovább és tovább
Ügyelj arra, hogy soha ne engedj el
Szorosan fogjuk a kezünket
Holnapig , elmenekülünk!

Olyan izgatott vagyok,
Olyan generáció, amely nem tud várni
Még akkor is ha ugrálunk a fegyverre és valamit tévedünk

Még azok a remények, amelyek ezt a mellkast átörték ragyognak
Súrlódásban vannak
De őszínten akarom modani!

Ha megbotlasz az útmentén
Én elfoglak fogadni
A sebesült szívvel
És minden fájdalommal.

Megsemmísitem az alacsonyabbrendű komplexumot
És mosolyogj - ez az egyetlen dolog amire vágyom!
Az új táj,
Amit már egyszer elképzeltünk
Menjünk tovább együtt!
Itt az idő - Menj!

A szomorúság amit azon a napon éreztem,
(Magányos éjjelek, szomorú nappalok)
Egyre távolabb és távolabb
(Jól érzem magam)
Az idő, amit azzal töltöttem , hogy rád gondoljak
(Jó napok és rossz napok)
Erősebbé tesznek, mint tegnap.

Gyors rúgást adok a határaimra ,
Folytatom, hogy megvédjelek
Kérlek ne nevess és mondd kezdjük!
Mert az örökkévalóságban
Többet és többet
Fogják szorítani egymást a kezeink
Nem engedlek el!
A láthatatlan távolságban
Megyek veled!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...