2019. augusztus 7., szerda

Zero no tsukaima

Sziasztok hoztam nektek egy animet ,aminek a openingjet mar fent van. Zero no tsukaima 4 evados anime, en kulon veszem az evadokat.

Zero no tsukaima 1 évad

Részek száma : 13.rész
Műfaj: romantikus, vígjáték, akció, kaland, mágia , háború 

Történet:
Louise Francoise Le Blanc de La Valliere a Tristein varázsiskola tanulója. A lányt Louise  Zeronak csúfolják mert minden varázslata robbanással végződik. Aztán eljön egy nagy nap a másodévesek életében bizalmast kell megidézniük. Az átlagos japán fiú Hiraga Saito, nem is sejti, hogy hétköznapi sétálása nem úgy ér véget mint szokott. Megnyilik egy kapu amin átmegy ... Ez a kapu Louise varázslata során jött létre, a lány megcsókolja a fiút ezáltal megpecsételve köteléküket. Saito nem érti, hogy épp mi történik, de megtudja , hogy ezentúl ő Louise szolgája és a gazdája minden kivánságát teljesítenie kell. Saitonak megkell szoknia az új világot, kardforgató képességet  kap és elkezdődnek közös kalandjaik. Louise fejlődik, Saito is , védik egymást és az érzelmeik is keresztezik egymást.

Véleményem:
Nekem nagyon tetszett. Régebb láttam először, viszont utána már többször is újra néztem, bele néztem . Elsőre érdekes volt a story, hogy nem egy ugyan onnan érkező világból kerül ki a főszereplő és maga a történet menete, kibontakozása elemei. Nekem ez személy szerint új volt, a történet , a karakterek személyisége.  Egy mágiával, szerelemmel és kalandal átfont animet lát aki belekezd. A nevetés nem marad el, de a dráma sem. Ahogy a két más világból származó szereplő egymásra találnak vagy épp konfliktusba kerülnek vicces de ugyanakkor érdekes. Nem mondom, hogy mindenkinek tetszeni fog , viszont szerintem egy próbát megér. A zene és a grafikával én nem tudok mondani hibát , szerintem nagyon jól kidolgozottak . Egy két elem található azért benne ami ecchi utalások, jelenetek de nem erre körrajzolodik .

Értékelés : 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...