2019. augusztus 21., szerda

Sakasama no patema

Sakasama no patema

Részek száma: 1
Műfaj: dráma, kaland, romantikus, sci-fi

Történet: Az emberiség megpróbálta erőforrsáként használni a gravitációt, de a terv elbukott és sok ember, tárgy eltűnt az égbe. A gravitáció forditva hatott rájuk.  Ezek az emberek a föld alá költöztek, forditottaknak hívják őket ,míg Aigaban a tőbbi embernek megadatott az égbolt, a csillagok. Patema is a föld alatt lakik. Egy barátja Lagos rejtélyes módon eltűnik , hátra hagyva egy képet egy szép égboltról. A tiltott zónához veszi az irányt , ahol megtámadják és leesik. Age egy diák akinek elege van a diktatúrából és érzi nem illik ebbe a világba gyönyörködik az ég szépségében. Hirtelen észlel egy lányt aki fejjel lefel kapaszkodik a kerítésbe. Patemat megmenti és elkezdődik barátságuk, vagy több mint barátságuk (döntsétek el ti ;) ) ,viszont egyikük sincs biztonságban ezentúl. Patemara nagy veszély vár. A helyi uralkodó szemet vet rá. De hogy Age mellette áll e? Vagy Aiga mellett dönt? Lázzadni fog? Hogy visszakerül Patema otthonába vagy nem? Mi történik azokkal akikkel az égbe hullanak? Mit tapasztal a két fiatal , hogyan értik meg egymást és mit tanítanak egymásnak. Ez mind ebből kiderül. 

Vélemény: Huh, hol is kezdjem. Nekem nagyon sok érzelmet kiváltott ez az anime. Izgultam, mérgelődtem, szomorkodtam, örültem , csodálkoztam, meglepődtem... tehát sokat. Érdekes volt ez az koncepció, hogy egy részének az emberiségnek normálisan működik a világ egy részen és másoknak Aigaban ellentétesen.Ez olyan különleges volt  Amondó vagyok, hogy tökéletes kikapcsolodást nyújt az ember számára, a karakterekkel együtt tud érezni, maga előtt tudja látni a helyzetet ahogy az anime során egyre jobban összeáll a kép. A két főszereplő kapcsolata szerintem aranyos, nincs az a megadott romantika, hogy egymásba szeretnek és elválaszthatatlanok lesznek és csók így , csók ugy. Hanem van egy olyan szelídségük, arckifejesésükből ,egymás megértéséből és a szoros kapcsolatukról ami létrejön lehet rájönni , hogy mi is van köztük. Elgondolkodtató és meglepő csavarokkal ellátott történet. Azt hiszem kicsit lehet úgyis mondani, hogy nem várod a dolgot ami történni fog egészen. A grafika szép . Az embernek megkavarólehet a két perspektíva, hogy éppen kivan fejjel lefel azt mutassák , nagyon jól át  kell gondolni, térben tenni a két világot , hogy átlásd de szerintem ez teszi érdekessé, elragadja a nézőt.  Őszintén szólva én még kíváncsi lettem volna a folytatásra és , hogyan is alakul a két szereplő kapcsolata.

Értékelés: 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

5.rész Barát vagy ellenség

A sebzett szív dala 5.rész Barát vagy ellenség Sakura: Pontosan 1 hét telt el amióta Kairi kezébe adtam magam, az életem. Ahhoz képest, hogy...