2015. május 27., szerda

25.resz Ismet mi

Szerelmi arnyek:

25.resz Ismet mi...


Yuta:


Boldogan es megkonnyebulten, fogtam karomban szerelmem , aki lihegve olelt at. 
  -Semmi gond... csak rossz alom volt...-mondtam.
Annak is orultem hogy vegul visszafogadtak Airit .  Most mar tenleg boldogabb nem lehetnek. Az aldas megvan, Airi felebredt, es most mar osszehazasodhatunk. 
A doktor, aztmondta hogy mar holnap haza mehet, csak attol fuggetlenul pihenjen... es mivel az edesanyja nehesztelte ,hogy vissza koltozzon a hazukba Airi , muszaly volt beleegyeznem. De persze szerelmem nem hagyta ennyibe , es ram nezve sajnalatra metloan , persze ekkor mar tudtak mit akar a szulei... Igy en is sot az egesz banda bekoltozott Airi-ek hazaba. Eloszor az apja nem akarta engedni, csak azutan ha mar meghazasodtunk, de Airi azt mondta ,hogy masfelevet lakott , velem, sot velunk es nem tortent semmi olyan, es amugyis , o es en is azt szeretnenk ha meghazasodunk sajat hazunk legyen... nem akarunk masokon elni. Az apaja azt mondta hogy meg errol beszelunk. Nagyon gazdag Airi csaladja , annyira,hogy nem is kepzelhettem el. Csodalkozva neztem a hatlmas uveg ablakos hazat es tropikus mintaju teret. :
  -Ez...-hulledeztem.
  -Fantasztikus?-kerdezt Airi.
O volt mellettem, mivel en fogtam ot hogy ne essen le, mert nem szabadott nagyon mozgassa a hatat.
  -Nem... annal is ...-mondtam.
  -Ez meg semmi... A Kagoshimaba levo hazat meg nem is lattad.-mondta.
  -Az mlyen?-kerdeztem.
  -Sokkal...de sokkal nagyobb...-mondtam.
  -Nektek mennyi penzetek van?-kerdeztem de rogton kijajavitottam magam, amikor Airi elszomorodott...- Vagyis... bocsi tudom ez nem illedelmes kerdes, ez nehogy azt hidd, ez valamit megvaltoztat, hogy nem veszlek el, vagy epp azert veszlek el mert sok a penzetek es orokos vagy. -mondtam.
  -Semmi gond tudom. Amugy nem tudnam megmondani.-mondta most mar mosolyogva.
Belulrol sokkal tagasabb volt...Egyhangu szinek uralkodtak, feher, narancs , sarga... de ennel sotetebbek nem voltak. Az cseledek csak ugy sorakoztak es koszontottek. Az egyik felkiserte Airit a szobajaba majd minket a sajtunkba. 
Eleg maganyosnak ereztem magam.... bar egy szobaba kerultem Amon-al. Miert is? Mert az Airi nem emlitette ,hogy volt olyan amikor egyutt aludtunk, persze nem csinaltunk semmi olyant, csak kellemes volt egymas mellett lenni meg este is. Nem tudtam melyik szoba Airi-e ezert elkezdtem keso este a vacsora utan maszkalni. Egy feher ajto volt amelyen azt irta  " 音楽での生活" (olvasni : Ongaku de no seikatsu" Az elet a zene. Tippeltem hogy ez a szobaja. Es kinyitva ott volt... ott nezett ki az ablakon. Az ajto nyikorgasra felfigyelt :
  -Yuta?...
  -Sshh...-leptem hozza es csendesitettem.-Anyudek nem tudhassak meg hogy itt vagyok.-mondtam.
  -De miert?-kerdezte.
  -Latszik anyudon es apudon is hogy regi szokas tartoak. Es tudodo te nem emlitetted ,hogy volt amikor egyutt aludtunk.-mondtam.- Es most olyan maganyos vagyok.... 
  -Szeretlek...-mondta es megcsokolt.
Igen, o az en Airim akit annyira szeretek....

Airi:


Szoval... egy hetre, amikor mar mind ket karom meggyogyult , es en is jobban ereztem magam, elidnultam a suliba. Yuta meg nem volt ebben ennyire biztos, ezert elkisert, o vitt es elmondta,hogy o is visz haza. Elvalltunk egy csokkal, ami hosszu volt, majd mely lelegzetet veve mentem be. Amint az osztaly ajtotjat kinyitottam ismet lisztes lettem. Mindenki nevett, Jun egyedul mosolygott kegyetlenul. Merges lettem , es kimentem... Osszekellet szedjem magam es a gondolataim. Nem ertem ,hogy meg mindig miert utal? Konnyeim elkezdtek lefele folyni es ereztem ahogy a kinyitotta ablakon levo huvos levego rafagyasztja az arcomra oket. 
  -Miss Suzuki jobban van mar?-jelent meg a tanarno.
  -Igen...-mondtam.
  -Biztos? Miert sir?-kerdezte.
  -Semmi hagyjuk.-mondtam 
Ezzel visszamentem a terembe. Elkezdodott az elso ora. Papir galacsinokkal tobaltak, nedves papirokkal koptek ram... es mind csak is Jun utasitasaira. Amint kicsengettek kimentem megmosagodni, es kivenni a hajambol a papiokat. Kimenve szunetre, Jun allt meg velem szembe es ontott le vizzel majd nem is tudom valami piros szosszal... Merges lettem, de ugyanabban az idoben sirtam is volna... Ekkor elfutottam es vissza a furdobe. Joval a masodik ora kezdete utan is bemnt voltam meg... sirtam es toroltem magamrol a szoszt.... Egyszer csak egy torulkozo kerult a fejemre :
  -Na... torolkozz...-Jun allt hatam mogott, de nem nezett ram.
  -Miert?-kerdeztem amint a hajam toroltem.
  -Mit miert?-kerdezte.
Ekkor felalltam es batran neztem a szemebe :
  -Miert csinalod ezt velem? Egyik percben, meg utalsz, masik percben meg kedves vagy hozzam! Mindenki az osztalybol kedvel, baratkozik velem, csak is a te utasitasaidra csinaljak ezt velem?! De miert?! -kiabaltam neki.
Nem lattam, mivel szemeimbe meggyult a konny es csak homalyosan lattam ...
  -Miert?...-szemei a padlot kezdtek kutatni... es sotet arnyekkent sotetedett szeme... de nem tudtam hogy duhtol vagy mitol. Jobban es jobban tisztul ki a szemem.
  -MIert?-kerdeztem.
Ekkor megfogta derekam es magahoz huzott... es megcsokolt.... Csokja oly edes volt, kulonbozott Yuta-tol , oly mas volt tele szenvedellyel, es igaz arnyek szerelemmel. (arnyek= titokzatossag) 
  -Azert mert szeretlek... es nem birom azt latni hogy elveszitelek.-mondta par perc utan.
Elfordult tolem... en nem tudom hogy de kezeim utana nyultak es arcat felem forditottak :
  -Sosem , veszitettel el... en meg mindig szeretlek...-mondtam.
  -De...Yuta...-kozbe szoltam.
  -Csupan ... nem is tudom... valami , de nem olyan eros mint irantad erzett szerelmem.
Mondtam... ismet kozeledett felem es megcsokolt, ez a csok most lagyabb volt es kellemes.... Boldog voltam felulmulhatatlanul.... Bar egy dolgot nem tudtam, mit mondok majd Yuta-nak?

Jun:


Fajt, ismet azt tenni, de azt akartam,hogy lassa nem valtoztam meg .... Boldog voltam amikor megtudtam hogy felebredt, es minden rendben van. Bar meg mindig nem tudom hogy ki tette azt vele... Persze nem hagytam abba, megfogom tudni hogy kitette.... A masodik oran nem lattam Airit , es ersze a tanarno tudva hogy en tettem vlaamit engem kuldott utana. A furdobe, volt es bar a lany WC-be, bementem... Ra tettem egy torulkozott es vartam... De megkerdezte miert teszem... ennyire sirni meg sosem lattam, ilyen mergesnek sem.... ketto kozott volt ez az egesz... Vegul megcsokoltam.... Feltem hogy nem visszonozza, de megis pont az ellentete tortent, visszonozta es az hogy meg mindig szeret, bar o is tudja hogy Yuta irant is erez valamit. Es en ezt tudtam pont. Egyutt mentunk vissza az osztalyba, de hiaba kerdezoskodtek a fiuk nem mondtam semmit... Annyit mondtam viszont a nap vegen hogy ezentul Airit nem fogjuk bantani, mar egy lett kozulunk. Uchiyama mar pontosan ismert, ezert tudta mi tortent.... Haza erve a ven banya hivott. Elkudlott a fodraszra, hogy vagjak egy kicsit le a hajam... a hidrogen szoke hajtincset tuntessek el... meg minden. Nem utdom minnek kellett ez a nagy felhajtas, de alitolag ha minden rendben lesz az este akkor ismet a regi suliba jarhatok, mar holnaptol. De most hogy tudom meg mindig szeret Airi nem akarok elvalni, tole mert ismerem es tudom hogy regodik mit is mondjon Yuta-nak ... ezert gondolom az egyetlen hely ahol talalkozhatunk es egyutt lehetunk az a Shiroki suli. A fodraszhoz erve mar vegezte is a munkajat. Azon ebredtem fel,hogy 1 honap mulva elvegzem a sulit hisz hamarmad eves tanulo vagyok. Airi meg csak masodeves , szoval neki meg egy eve lesz a suliba... de persze ha minden rendben lesz es ujra egyutt leszunk akkor meglatogatom... : 
 -Hiroki kisasszoyn hallotta?-jott az egyik takaritono az epp engem keszito fodraszhoz .
  -Mit?-kerdezte.
  -Airi Suzukit visszafogadta az apja...ismet a Suzuki csalad orokose.-mondta, mutatva egy ujsag cikket.
  -Elnezest, elvehetnem.-ezzel kiteptem a kezebol.
A cikben Airi edesapja volt es bejelentette hogy ismet lanya az orokose. Boldog voltam,igy most mar tudtam hogy nincs semmi baj. Kicsit meg is konnyebultem. Es vegul en is meglettem:

Haza erve a lakasomhoz, atoltoztem hiszen ma kell menjek a balra is amit a ven banya szervez. Meg mindig azt hiszme hogy tervez valamit.. de ugy erzem nem sokara megtudom.
Epp amikor megerkeztem egy lany jott velem szembe, nem volt annyira szep , de mint a semmibol megcsokolt. Es nem mondott semmit csak elment.
Odamentem  ahol a venbanya volt:
  -De jo ujra latni fiam...-tart ki akarjait.
  -Hagyj,... lagyunk mar tul rajta.-mondtam.
  -Gyere ulj csak ide le...
Ezzel o elment es sotetseg lett.... Csak a szinpadon volt vilagossag... 
  -Es amikor vegre megjelent vendeg, beszeretnem mutatni nektek Saiki Tohorut.-jott fel egy eleg ugyetlen es csuf lany.- Beszeretnem jelenteni hogy Jun meghazasodik.
 Ekkor majdnem kikoptem az epp torokomban levo italt.  En? Ekkor vilagossag lett es az arTe ven banya hat ez volt a terved.jatoban meglattam Airit es a csaladjat.... Airi konnyes szemmel figyelt engem... Odakartam menni, ezert felalltam de abban a pillanatba :
  -Most mar tudom ,hogy erzed magad Toru.... Hisz a lanyod is meghazasodik nem?
Ekkor lestoppoltam... Airi is meghazasodik? Ekkor eszrevettem az ujan levo gyurut, mindig is lattam, de sosem fektettem ra nagy hangsulyt...szoval akkor megsem szeret....

Airi:


Amint hazaertem, nagyon boldog voltam. Yuta furcsalta boldogsagom, de megsem volt szivem meg elmondani. 
  -Kicsim mondta edesapad hogy keresett valaki telefonon,... de nem mondta a megnevet, azt mondta vissza hiv.
  -Rendben koszi.-mondtam es ropke csokot adva es felfutva.
Az agyra doltem es sikitani kezdtem, de csak halkan... Jun szeret... meg szeret... Ekkor ismet hivott valaki a fix-en, mivel bejott a cseled :
  -Igen?
  -Airi...Jun edesanyja vagyok...-ez rosszat jelent.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Megszeretnelek titeket is hivni a ma esti balra, a szuleid mar tudjak, de szemeleyesen akartam neked is szolni, bar nem tudtam ezert felhivtalak... Hozd nyugodtan a baratod is.
  -Persze...-mondtam.- Szivesen elmejunk.
Nem tudom ... picit ez fura volt... sosem szerette... es eleg feltem hogy mi lesz... de vegul feloltoztem szepen es elindultunk... Beerve Miss Matusomot fogadott, nagy mosollyal olelt at. Vajon o is annyira orul annak hogy nem Jun-al vagyok mint apam? Biztos...
  -Erezzetk jol magatokat.-ezzel felment a szinpadra.
A terembe kezdtem nezni, es ekkor meglattam az egyik asztalnal ulni Jun-t... Szoval ot is vissza fogadtak? Mar nem a delelotti kocos haja volt, hanem egy szepen ujra keszitett haj... O nem latott de en ot igen... Ekkor hirtelen Miss Matusmoto beszelni kezdett... es kimondta,hogy Jun meghazasodik. Ekkor felkapcsolodtak a villanyok es Jun eszrevett.... szemeimben megjelentek a konnyek, de nem engedtem oket szabadjara, tudtam Yuta barmikor bejohet.... Jun felallt es lekezdett felem jonni, de hirtelen meg allt :
  -Most mar tudom,hogy erzed magad Toru.... Hisz a lanyod is meghazasodik nem?
Ekkor felem pillantott es ugyan olyan szetesettseg latszott rajta mind rajtam. Tudtam elkellt volna mondjam... de ....o....meg ma megcsokolt es kozben... meghazasodik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...