2015. május 26., kedd

24.resz A ket szerelmes srac



Szerelmi arnyek



24.resz A ket szerelmes srac



Jun:


Mit is eszeltem ki? Konnyu, a regi Jun is ezt tette volna , mondjuk talan egyedul... 1. Miert mondom talan egyedul, kicsit fugg a 2-es hez, szoval azzal kezdem. 2 . Egy uj Jun vagyok, akinek nem fontos a penz , a ceg az orokseg. Egy megmaradt bennem az verekedes. Es amiert fugg az 1-ez mivel a mostani Jun segitseget is ker a barataitol , es osszegyujti a csapatot. Bar en akarom a piszkos munkat elvegezni. Eloszor meglatogatjuk a jo baratainkat a Shiroki sulisokat. Masodszor nyomozni kezdunk ,hogy mi is tortent regebb amiert most Airi ily sulyos allapotban van. Velemnyem szerint nem hiszem hogy venetlenbol szerezte a sebet a hatan.... Igy hat osszegyujtve a csapatot amely mar alig varta... gondolom gondolhattak , es mar vartak a bunyot elindultunk a Shirokisok helye fele. 
Bizonyosan tudtuk hogy itt lesznek. Amint meglattak felenk fordultak es eleg nem is tudom komoly vagy merges arccal neztek rank :
  -Ti meg mit akartok?!-kerdezte az egyik, inkabb kiabalta.
  -Az este valaki fontos szemelyt szamomra megvertetek.... es jottem hogy megadjam kello tiszteletem...-erre fel neki futottam az egyiknek bevagva egyiknek.
Ram tamadott az egesz, de szerencsemre Uchiyama-jek nem hagytak el, kozejuk tamadtak  Estunk le es alltunk fel. Vereztunk es sebeztunk, de egynek orultem senki se allt le... Mindenkinek halas voltam hogy itt van es azert verekszik mert nekem a vilagon a legfontosabb szemelyt megvertek. Olykor ha erre gondoltam elfolytottam egy mosolyt es korbe neztem, ilynekor mindig eltalltak. Vegul mindenki a foldon volt , meg en is.... De a cel az vezettet engem es meg mindig volt egy kis erom ....  Szoval faradtan es megsebezve is folytattam es az egyiket vertem :
  -Rendben eleg!  Sajnaljuk igerjuk tobbet nem bantunk senkit se. -mondta amelyiket epp vertem.
  -Jun eleg!-fogta meg vallam Uchiyama.
Elengedtem es felallva elindultunk a tobbiekkel.  Most le kellene pihenjunk es utan neki vagnunk a nyomozasnak. Eloszor arra gondoltam hogy haza mejek lefurdok es utana egyet alszok. Valahogy annyira faradtnak erzem magam. Eltavoldova barataimtol indultam a kulon kis lakoasomra. Amint megerkeztem, mar mentem is a furdobe lezuhanyozni. A viz kellemesen meleg volt es mit mondhatnek kikapcsolt. Azon godnolkoztam,hogy most eletem szerelme mellett nem en vagyok, hanem egy mas srac.... bar nagyon akarok ott lenni , azt sem kell hogy elfelejtsem . De egyet akarok, hogy minnel hamarabb epuljon fel .... Lassam a mosolyat, lassam hogy egeszseges... ennyit akarok es semmi mast. 
Egy dolgot sosem ertettem, hogy anyam miert nem fogadott vissza? Bar nem banom annyira, de megis elvaltam ha ugy vesszuk  Airi-tol.... mar masfel eve, ez egy buntetes akar lenni? De azt is erzem , hogy a venbanya valamit tervez...... De mit nem tudom.....  
De hiaba volt eltervezve a napom, hirtelen megszolalt a mobilom... es lass csodat a venbanya hivott . Mas feleve ez az elso hogy hiv. :
  -Mit akarsz?-kerdeztem, nem epp fiu anya kapcsolatt=kent.
  -Na, mi ez a faragatlansag? Igy meg valtoztal masfeleve... ha... nem is csodalom amilyen tarsasagba lehettel.-mondta , eleg gunyosan.
  -Csak ezert hivtal fel?...-kerdeztem mergesen.
  -Nem... adok meg egy eselyt... hallottam hogy Airi visszatert, de csodak csodajar massal van....-kozbe szoltam.
  -Es te ezt vartad?! Mas fel eve elment, es te azt vartad hogy lasd vissza jon, es ha igen akkor meg mindig szeret, vagy nem?!...-felhaborodtam.
  -Oszinten igen... na de ez az ajanlatom... a kovetkezo heten jon valaki ide, es egy balt rendezzek, gyere el es akkor meg targyalunk.-mondta.
Ezzel mar meg is szakadt ... Ezutan mar nem tudtam nyugdton lenni, igy inkabb eltereljem a gondolataim elindultam nyomozni. Eloszor elindultam Suzuki csaladhoz, hatha tobbet tudnak. Bar mas fel eve hogy nem beszeletem veluk, es az utolso talalkozonk se volt villam mentes.  Be is csengettem es az egyik szolga nyitott ajtot :
  -Matsumoto urfi... Maga meg mit keres itt?-kerdezte.
  -Suzuki urral szeretnek beszelni, vagy Miss Suzuki-val is beszelehetek ha csak o van itt. -mondtam.
  -Jaj, urfi masfel eve volt itt legutoljara, es hat nem epp jo bemutatas lett Suzuki urnak. Meg azota sem beszelt a lanyaval, pedig pontosan tudja ,hogy ont elhagyta. De megis valahogy ugy erzi meg a kisasszony nem felejtette el, es azt is tudja hogy itt van , de meg fel sem hivta. Az asszonyom latszik hogy valamiert mar kezd meglagyulni es erdeklodik a lany airant, de meg neki sem volt batorsaga felhivni. -meselte. - Szoval kerem menjen.
Be akarta csukni az ajtot , de en megallitottam :
  -Elnezest. De on mar reg dolgozik Suzuki csaladnak?-kerdeztem.
  -Igen, amikor a kisasszony kezdte az altalanost. Hu szolgaja vagyok az urnak , felesegenek es minden csaladtagnak.
  -Es esetleg nem tudja Airi-nek volt valami balesete altalanosban, azelott vagy azutan?-kerdeztem.
  -Figyeljen ide , en ilyen informaciokat nem adhatok ki. -mondta es ismet kezdte becsukni az ajtot.
  -Kerem... nagyon fontos lenne megtudjam...-mondtam.- Figyeljen en meg mindig szeretem Airit es nem tudtam sosem elfelejteni, es remenykedek benne hogy o is meg erez irantam valamit. Csak tudja.... Airi-t megvertek es most a korhazba van,....
  -Ja epp hallottam, mivel ertesitettek... na jo... figyeljen... legyen 2 ora mulva az utca vegen, es mindent elmondok amit tudnia kell.
Ezzel korul nezett es bement. 2 ora mulva? addig mit kellene tegyek?  Nem csinaltam mast mint elsetaltam az utca vegeig, es ott leulve vartam.... Sajnalom Airi-t hogy o is ugyan azt meg kellett elje mint en, hogy kitagadta a csaladja. 2 ora nagyon lassan telt, es en kezdtem ideges lenni, de csak azert mert Airire gondoltam es vajon hogy erzi most magat.... Szerencsere sokkal hamarabb megjott a korabbi szolga ;
  -Na szoval... nem tudom hogy pontosan hogyan. De amiutan a kisasszony elvegezte a liceumot.. utana furcsa modon elkezdett valahova jarni, senki se tudta ,hogy pontosan hova, csak annyit hogy baratokkal megy el. Es ami meg furcsa volt hogy Miyabi es Momoko nelkul. Mivel mindenki tudta, hogy a kisasszony sehova sem megy nelkuluk, elvalaszthatatlanok voltak. De ez akkor megvaltozott.
Senkinek sem mondta el hogy kivel megyen, hova.... Egy esos napon.... viszont keso este jott haza. En epp a garazst neztem, mivel valami leeshetett a nagy szelben amikor az ur hazajott. Amikor furcsa hangos, beszedre lettem figyelmes. Kimenve a kisasszony  volt ott es korulotte egy csomo srac... hat nem epp csomo de vagy 5 lehettek. Elkezdtek kiabalni a kisasszonnyal , es azt mondtak hogy tegye azt amit ok mondanak. De ellent mondott. Ekkor az egyik ferfi megutotte , a kisasszonyt aki foldre esett... majd ott hagytak. Furcsa modon nem mondott semmit.... masnap este ismet olyankor ert haza, de most mar rosszabb volt.... epp az aznapi vacsorahoz szukseges dolgokat vittem be... szinten esett az eso, nagy ido volt, amikor megjelent a kisasszony. Megkorbulve , hatat fogva jott meg... keze veres volt, az o vere volt, szeme allatt es er meglatszott es korulotte piros folt volt... oda futottam hozza hogy segitsek, de o csak felre lokott es kegyetlenul mit sem erdekelve , bement. Azt lehetett latni,hogy a szembe csak gyultek a konnyek... Furcsa modon amikor megkerdeztek a szulei mit tortent, nem mondott semmit csak kegyetlenul azt mondta nem az ok dolguk. A sebek lassan begyogyultak, de ra egy honapra is meg fajtatta a hatat, nem mutatta ki  de lattam olyan pillanatokat . Ennyit tudok, ... Az en velemenyem szerint azok a sracok voltak akik ugy helyre tettek az kisasszonyt, akik a masik este is vele veszekedtek. -fejezte be.

  -Koszonom.-mondtam.
Szemembe meggyult a konny, es tudni akartam ki ennke a szornyu esetnek a bunose...es ki is fogom talalni.

Yuta:


Beerve a korhazba, idegesen tortem be az sozbaba. Airinek keze megvolt kotve  a masikon csak a csukloja , szaporan vette a levegot. Remegve mentem oda es fogtam meg kezet :
  -Ne ! Kerlek szerelmem ne most hagyj el... ne most amikor meg akarunk hazasodni. Kerlek... en nelkuled nem tudok elni...-mondtam konnyezve.
Amon megfogta a vallam es batorito pillantast kuldott felem. Nemsokara megerkeztek Miyabi-ek is. Es Satoshiek :
  -Ok meg mit keresnek itt?-kerdeztem felallva.
  -Airit akarjuk megnezni, jo baratunk.-mondta Satoshi.
  -De ti Jun baratai is, es en nem szeretnem ha tudna mi tortent, sot meg lehet hogy meg is latogatna.... Es en ezt nem akarom.
Kozeledtem felejuk.
  -Nyugodj le Yuta!-allt elem Miyabi.- Satoshi a baratom, es en hivtam meg. A masik Airi nem ezt szeretne ismerem.-mondta.
Mergesen fordultam vissza es ultem vissza szekre. 
Orak teltek el , es semmi.. semmire sem reagalt.... Nem kellt fel, nem szolalt, meg.. az egyetlen bizots jel hogy elt az az volt hogy lelegzett ... Szorosan fogtam a kezet, es olykor meg -meg pusziltam, azt a kezet amelyen a gyuru is rajta volt. 
Masnap hirtelen nyilt az ajto es belepett egy idos no es egy idos ferfi.
  -Jo napot!-alltam fel es hajoltam meg.
  -Jo napot! Kyoko Marutani Suzuki vagyok, Airi edesanyja.
  -Szia, Suzuki Toru vagyok, Airi edesapja.-mutatkozott be .
  -Jo napot! Orvendek a talalkozasnak. -fogtam kezet.- Yuta Yamada vagyok, a lanyuk baratja es a lanyuk jegyese is.-mondta.
  -Jegyese?! Szoval eltudta felejteni akkor azt a Matsumoto sopredeket. -mondta eleg kemenyen az apja.
  -Toru! Sajnalom, de masfel eve hogy nem lattuk a lanyunkat, nem beszeltunk vele mert kitagadtuk , hogy osszeakart jonni Jun Matusmotoval. -mondta  az edesanyja.
  -De valojaban nem azert csak nem engedtem hogy jarjanak mert az ellenseges ceg orokose , hanem azert is mert nem latszott benne semmi onallosag. Ismertem mar egebrol es az anyja iranyitotta , de viszont te... valahogy ugy latom mas vagy... vezer alkat.... es ugy hiszem jol valasztott a lanyom. - mondta az apja.
  -Koszonom uram.-mondtam.
Bar most eloszor talalkoztam a szuleivel nagyon kedvesek voltak.
  -Uram... o kerlek tegezz nyugodtan...-mondta.
  -Rendben Toru.-mondtam.
Nevetve fogtdunk ismet kezet, majd leultunk es beszelgetni kezdtunk. Kerdeztek, felolem:
  -Nem vagyok annyirta gazdag. A csaladom nem szerette sikereim, marmint modelkedtem regebb, es irigyek voltak . Ezert kitagadtak amint befejeztem a liceumot. Befejeztem egy egyetemet es jol megvoltam elve. Azon kivul hogy a modelkedes abba maradt amikor kitagadtak. Baratokat szereztem es ugymond vezer lettem egy bandaba Amon amelyik srac itt var kint , o is tag. New Yorkba ismertem meg Airit, es elso latasra megtetszett... nagyon jol ereztuk magunkat, sokat jartunk el egyutt, boldogok voltunk, mig amint ide nem ertunk es megkertem a kezet. Nagyon boldog volt es en is hisz igent mondtam. Ennyi , igy roviden.
  -Sajnaljuk hogy kitagadtak .... mint mi Airit. 
  -Igen, ezert kerem...-leterdeltem es meghajoltam - Fogadjak vissza Airit. Nem tudja milyen erzes volt nekem ezt atelni, es nem szeretnem ha ugyan ezen Airi is atmenne. 
  -Fiam emelkedj fel...-mondta Toru.
Kezet nyujtotta felem es felsegitett :
  -Nem lennek itt ha nem akarnam ,hogy ujra lanyom legyen, orokosom es jobb ferfit maga melle nem is kaphatnek mint te...-mondta batoritoan.
  -Koszonom nagyon szepen!-hajoltam meg ismet.
Tenleg nagyon kedves a csaladja Airinek , es az hogy az apja elfogadja , azt hogy meghazasodjunk nem lehetne ennel jobb ...:
  -Ah....

Airi:


Sotetseg... borult az egre? A vilagra? Vagy talan meghaltam?.... Hirtelen egy feny jelent meg elottem es egy feher terembe, szobaba vagy nem is tudom hol voltam.... Korul nezve senki sem volt ott ... Megjelent ket kep, egyik en es Jun a masik en es Yuta. A szivem mindket felere huztott , de nem tudtam valasztani... Jun... valahogy ugy ereztem erosebb, de amikor hata forditottam Yutanak a szivem bele hasitott a fajdalomba. Es ugyan ez tortent forditva is.
A foldre rogytam es felkialtottam... Miert? Miert tortenik ez velem... miert kell kette szakadjak, miert nem tudok egyet szeretni, csak Yuta-t vagy az sem baj ha Jun-t.... De nekemigy annyira nehez, nem akarom megbantani egyiket sem... 
Hirtelen valami hangokat hallottam :
  -...szerelmem.. ebredj fel...szuksegem van rad....Nem akarok olyan vilagba elni ahol te nem vagy...
Ez a hang...
  -Jun!-kialtottam...
Ekkor mind ket kep eltunt es meg nagyobb feny jelent meg , ez a fehr szoba ugy tundoklott mint egy csillag.... De tobbet a hangot nem hallottam, csak egy melegseget a homolkomnal... 
Unalmas itt az elet , egyedul erzem magam... szeret nelkul... a csaladom, a barataim, Jun es Yuta... mindenki egy olyan vilagba van ahol vagy aggodnak ertem, vagy orulnek,.... 
  - Kerlek szerelmem ne most hagyj el...-hallotszott ismet egy hang, egy mas ik hang amely tele volt kedveseggel es  valami massal is...- nelkuled nem tudok elni....
  -Yuta!-kialtottam,.
Ekkor hirtelen  :
  -Ah!-kialtottam fel es felkeltem.
Elottem megjelent Yuta, anya es apa... :
  -Szerelmem....-jott mellem Yuta atolelt majd megcsokolt.
  -Kislanyom...-jott anya es apa is.
  -Mi tortent?
  -Nem emlekszel semmire? Megvertek valakik es a korhazba keruletel -mondta Yuta.
  -Ja igen...Es ti?
Neztem szuleimre.
  -Lanyunk sajnaljuk, hogy kitagadtunk , azt szeretnek hogy ismet lanyunk legy... :
  -En mindig is a lanyotok leszek.-mondtam atolelve mindeketto.- Au....au...
Fajt a karom amely gipszbe volt :
  -Csak szepen kicsim...-mondta Yuta visszasegitve.
  -Es hadd garatulaljak, nagyon jol valasztottal ferjet...-mondta apam.
Yutara neztem aki csak elnezett.... Elmosolyogtam.... 
  -Hogy van Airi?-lepett be hirtelen Saiki.
  -Batyo...-mondtam.
  -Airi hala az egnek....-jott mellem es atolelt. - Tobbet igy soha se ijessz meg....
  -Sajnalom.-mondtam.
Ezutan mindenki bejott, Miyabiek , Satoshiek, Amonek es mindenki orult nekem, egyetlen valakit nem lattam akinek hallottam a hangjat es akinek oly valos volt Jun.....
De egy het mulva....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...