2021. február 23., kedd

Grancest Senki

 Sziasztok! Rég hoztam egy animet ismertetőt, szóval most itt az idő. :) 


Grancest Senki

Részek száma: 24

Műfaj: fantasy, mágia, romantikus, kaland

Tartalom:

Egy mágikus világban járunk, ahol a Lordok tudják visszatartani a Káoszt. Két főbb fejedelem van a Szövetésg es a Főderáció. A többi kis fejedelem ezek alárendeltjei... Már ott tartana a story, hogy egyesül a két fejedelem , létrehozva az Egyesült cimert és a két király gyermeke összeházasodna, de az a csodaszép nap , romokba törik össze, amikor a Káosz által , a Démon király megjelenik és megöli a két fejedelem uradalmat, ezzel egyértelművé téve néhány embernek hogy az egyetlen esély ha erőszakkal szerzik meg az összes cimert. Így a Nagy Csarnok Tragédiája után, az emberek harcban állnak , leigázzák egymást, hogy megszerezzék egymás cimereit. Siluca a varázsló,  nem kedveli a Lordokat , mert azok nem teljesitik kötelességüket , megmenti Theo egy vándor lovaggal , aki titokzatos cimert visel és célja,hogy felszabaditsa szülőföldjét a zsarnokodkoskodó uralkodktól, Sistiniát. Nemes céljaitól lenyűgözve Siluca felajánlja segitségét , szerződést köt vele és együtt indulnak el , hogy helyre állítsák az egyensúlyt. Miközben egyre több és nehezebb akadályokkal kell szembe nézinük , miközben Theo egyre csak bőviti cimerét, megfontolt, bölcs észjárásáról téve tanubizonyságot, amit Siluca startégiai, tervező személyisége sokat fokoz. És közbe talán a háború profelhői között egy kis szerelem is kilátszodni készül. 


Vélemény: Nagy erőbedobással indultam neki , már korábban láttam egy amv videóba a két főszereplőt és eldöntöttem, hogy megnézem. Néhány hónapra rá szemembe is került az animegun oldalon és úgy döntöttem neki állok. Elkezdtem nézni, volt egy kisebb szünet a nézésbe, egy kis időszak mikor elment tőle a kedvem, hogy nézzem. De ennekellenére érdekes volt, izgalmas, sok kalanddal teli. Theo karaktere nagyon megtetszett nekem, nagyon igazságos, meggondolt személyiségként mutatták be , egy erős személyiségnek. Siluca karaktere egy kicsit távol állt tőlem, főleg az elején, nagyon úgy tűnt mintha parancsolgatna Theonak szinte meg sem beszélte vele a dolgokat , csak ment a maga feje után és Theo nevét használta. De a végére az ő karaktere is megalapozodott. A harcok, kalandok, néhány karakter háttér storyja amit bemutatnak mind izgalmasak és kerekké teszik az egész esemény szálat. A grafika nagyon részletes, élénk szép . Az openingek és endingek tetszettek , nagyon ritmusosak voltak, energikusak megbélyegezve az animét , kellőképpen. A történetbe harc jelenetek, taktikák hiánya nincs szinte minden rész ekörül forog ezzel tartva az ütemet az animébe, több nagyobb sikerrel.


Értékelés: 8/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...