2021. február 4., csütörtök

Monster love

Sziasztok! tudom,hogy elkezdtem egy storyt es meg ott a masik ketto is. De ugy dontottme,hogy meghozom azt storyt ami felvalltja a Szerelmi arnyek cimu sorozatomat, aminek nemsokara hozom a kovetkezo reszemet. Remelem hogy tetszeni fog ez a kis story mar reg kialakult az elso 2 resze de csak most kerul ki. Mivel reg irtam az elozetest ekezetek nelkul van illetve az elso 2 resze is, de kesobb atterek ekezettekre. :) Es hozom a masik tortenetek folytatasat is.

\

Monster love


Egy uj tortenet melynek foszereploi Kazuya Kamenashi (karakter Bem a Yokai Nigen Bem cimu sorozatbol) es Ayase Haruka (karakter kitaltalt Miyako Todo.)  Mint a cim is elarulja szornyek is lesznek benne, es a foszal szorny szerelem. Hogy pontosan hogy es mirol van szo ime :

" Egy atlagos lany vagyok? Nem.... Egy atlagos ember? Nem... Mi is vagyok en pontosan egy verfarkas. Mi is a verfarkas? Egy szornyeteg... Nem valtozok teljesen farkassa csak a kormeim hosszabodnak meg, ereiem jobban meglatszanak ,fuleim meghosszabbodnak, szem fogaim ki allnak es a szemem vorosen izzik. Jo a hallasom es szaglasom, nagyon jol ugrok es maszok. Az emberek utalnak minket mivel egy csapattal vagyok. Aemi egy kislany aki vampir es Daigo aki  kobold , egy idos velem. Jartuk a vilagot , en mentve embereket. Egy cel van elottem meg mutassam az embereknenk hogy a szornyeknek is van lelkuk. Ezert mentem az embereket. Egy este ....vegzetes hibat kovettem el ami miatt otthonomrol el kellett jojjek. De meg megbosszulom annak az egy embernek... ki nem allhatom, azota is remalamim vannak.... Jobb szememet megserettek aznap este es igy a hajammal takarom el, mivel az emberi formamban is vorosen izzik, nem  kellene csak ha atvaltozok. Azzal szememmel manipulalni tudom az embereket is...
Eddig azt hittuk szornyetegek nem lehetnek ezen a teruleten... de talan tevedtunk?"


" Ha eletedben nem egy szokvanyos ember vagy, sot nem is vagy ember akkor tehetsz barmit , nem fognak egy konnyen megkedvelni. De elottem ott van a cel... Megmentem az embereket es megmutatom,hogy a szornyeknek is van lelkuk. 
Harman vagyunk, akik mutaskent szulettek meg.... En Bem, Bela es Belo. Mind harman emberi format olthetunk de ekozben megmaradnak jeleink is.... a valunkon , es a fejunkunkon is. Egy titokzatos, csendes es komoly srac vagyok ...srac.... nem is tudom minek mondjam magam.... Ami a legfontosabb , eddig azt hittem egy szornyetegnek nem lehet boldog az elete, nem lehet tarsa...de tevedtem.... egy szornyeteg eletebe is megvilagosodhat a remeny..." 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...