2023. március 8., szerda

Naruto Shippuuden end 1


 

Naruto Shippuuden ending 1

Shooting Star


Amikor felnézek az égre
A csillagok, nézd szikráznak.
Mindegiyk kiadja a maga fényét
Mint ahogy az emberek a földön.
Igen, köztük én is!
Szeretnék különösen fényesen ragyogni
Lehunyom a szemem és fogadalmat teszek a szívemben
És álmaimat arra a hullócsillagra bízom.

A szokásos parkomban vagyok
Látom az éjszakai tájat
A csúszdán
Évek óta ez a különleges helyem.
Bármikor aggódok valamiért, ide jövők!
Csakúgy, mint akkor, úton vagyok az álmaim felé
De képtelen vagyok teljesíteni őket
"Talán itt a vége a sornak"
Vannak napok, amikor ilyen gyengeségeket mondok
De mindig emlékszem
Az a csillagos ég, ahol hullócsillagokat keresek
Kívánság, amit kiskoromban tettem
Nem változott, mostanáig.

Amikor felnézek az égre
A csillagok, nézd szikráznak.
Mindegiyk kiadja a maga fényét
Mint ahogy az emberek a földön.
Igen, köztük én is!
Szeretnék különösen fényesen ragyogni
Lehunyom a szemem és fogadalmat teszek a szívemben
És álmaimat arra a hullócsillagra bízom.

Éjszaka az iskola udvarán bujkálok a társaimmal
Felmászunk a lánckerítésre
Úgy tűnik a pályának más arca van, mint napközben.
Elindultunk a tengernek nevezett, medencénk felé
Nem volt úszónadrágunk így mindannyian meztelenek voltunk.
Valaki furcsa kiáltással beugrott
A csobbanás visszhangzott az éjszakában
"Utána!" Mindenki más felhalmozodott.
Finoman lebegtünk, felnézve az égre
Néztünk az előttünk lévő csillagokat és álmok halomáról beszéltünk
És kerestük azt a hullócsillagot.

Amikor felnézek az égre
A csillagok, nézd szikráznak.
Mindegiyk kiadja a maga fényét
Mint ahogy az emberek a földön.
Igen, köztük én is!
Szeretnék különösen fényesen ragyogni
Lehunyom a szemem és fogadalmat teszek a szívemben
És álmaimat arra a hullócsillagra bízom.

Felnézve az égre, számos csillag van ott
Ugyanaz a szám most, mint évekkel ezelőtt.
Az álmaim végtelenek és őrültek
Hihetetlenül fényesek, mint az a csillag.

Hé! Ha továbbra is így lógatod a fejed
Egyáltalán nem fogod látni a dolgokat, amiket látsz
Nézz fel az égre! Tartsd fel a fejedet!
Hé! "Mit gondolsz az égről amit látsz?"
Egyszer mint az a ragyogó csillag...
Ragyogni akarok!

Amikor felnézek az égre
A csillagok, nézd szikráznak.
Mindegiyk kiadja a maga fényét
Mint ahogy az emberek a földön.
Igen, köztük én is!
Szeretnék különösen fényesen ragyogni
Lehunyom a szemem és fogadalmat teszek a szívemben
És álmaimat arra a hullócsillagra bízom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...