2023. március 1., szerda

Kilari op 3


 

Kilari opening 3

Happy


Ezért boldog,
A hegy tetejéről két kézzel elérem az eget,
Üdítő! Boldog,
Bár nehéz volt, mindent megtettem és így megérkeztem.
Amikor azt teszem, amit mások, nem érzem magam idegesnek
de van bátorságom.
Ha magam is brilliáns leszek és megvalósítom
Olyan jól fogom érezni magam.
Valaki kedvéért
"Köszönöm"-öt mondani
Még a legkisebb dologért is,
Ragyog tőle a szívem.

Boldog! Ha jót teszek, sokat mosolyoghatok
Nagyon boldog! Boldog lettem, ezt kerestem
Korán kellek, hogy élvezzem a friss reggelt, 
motivációt érzek
Ha nyugodt az elmém, minden nap békés lesz.

Az én hobbim, mindenki hobby-ja.
Még ha nem is ugyanaz amit szeretünk,
Mindannyiunknak szenvedélyes a szíve.


Boldog! A rózsaszin szin ereje, boldoggá tesz engem
Az a kedvenc színem
Mindig boldog,
Mondanom sem kell, de boldog vagyok, hogy lánynak születtem.

Valakinek hangosan kell sirnia,
Ha a forradalom nem indul el,
Azt mondom "Igen"
Lovagolj a BOLDOG NAPOKON.

Boldog! Ha stílusosan öltözöm, vidámnak érzem magam, 
azt hiszem bármit mondhatok.
Menj! Menj! Boldog!
Ha jól nézek ki,
Az én szívem is megdobban az izgalomtól és nem áll meg
Ragyogóan ragyog a szívem
Milyen gyengéd érzés. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...