2020. november 3., kedd

Naruto Shippuuden op 9


 

Naruto Shippuuden opening 9

Lovers!!!


Mint egy gyerek, csak sirsz.
Ne tartsd vissz a könnyeket
Eldöntöttem akkor és ott
Bár nem világos mi vár
Messzire a nyári égre nézek.

Minidg klasszul játszod,
Mig elutasitod, hogy megmutasd a könnyeid.
Amikor tényleg félsz.

Imádkozol, hogy soha ne veszits el
Minden dologot ami kedves
Kétségbeesetten próbálkozol
Hogy biztonságban legyenek.

Te és én, túl éltük a legrosszabbat
Visszatekintek a hosszú , magányos éjszakákba
Ettől a pillanttól
Nem kell elrejtőzz
Amikor félsz
Többé nem!

Mint egy gyerek, csak sirsz.
Ne tartsd vissz a könnyeket
Eldöntöttem akkor és ott
Bár nem világos mi vár
Messzire a nyári égre orditok.

Készségesen elestem az elmélkedésük miatt
Azokkal a szavakkal , amelyeket rég hallottam
Túl könnyen kényszeritették bennem a sötétséget.

Bár megesküdtem, hogy soha nem veszitem el
Az egyetlen kedves dolgot
Téged egyedül, majdnem elveszitettelek.

Mindig félni hinni bármiben
Elfelejtettem , mit érzek sirva.
Ettől a pillanattól
A szél mellettünk van
Magasan tart minket
Szóval repülünk!

Mint egy gyerek, szorosan fogtalak
Engedj közel, kezedet az enyémbe tartva
Eldöntöttem akkor és ott
Bár nem világos mi vár
Messzire a nyári égre nézünk és célzunk.
Messzire a nyári égre nézünk és versenyzünk.

A hatalmas látókörű világban
Könnyű magányosnak érezni magad
Hadd haljak minden gondolatot
És aggodalmat a szivedben
Lehet, hogy tudod.

Mint egy gyerek, csak sirsz.
Ne tartsd vissz a könnyeket
Eldöntöttem akkor és ott
Bár nem világos mi vár
Messzire a nyári égre nézek.
Messzire a nyári égre orditok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...