2020. november 20., péntek

Evol x Love

 


Evol x Love Mr.Szerelem: A királnyő választása

Részek száma: 12
Műfaj: Fantasy, kaland, romantikus 

Tartalom:

A hősnő elhunyt apja utána átveszi cégét, ami egy tv műsor "Csodák felfedezése", ahol a világ rejtélyeit igyekeznek kideriteni és megmutanti a nagy világnak. A lány eldönti, hogy nem hagyja elveszni apja munkáságát.  Első napjaiban elég hamar igyekeznie kell, ugyanis mint kiderül visszavonja legnagyobb társcégük a támogatást. A hősnő azonnal elindul a cég igazgatójához és kéri, hadd bizonyitsa, be,hogy érdemes a műsorja a támogatásra, alkut kötnek, hogy a műsornak bekell kerülnie az egiyk legnézettebb műsorokhoz . A lány belemegy és innen indul el a története. Egy igen is izgalmas témát szeretne boncolgatni, méghozzá az EVOLVER-EK létezését. Apja már irt a naplójában és szeretne ezt a hátteret a világnak megmutatni. Az evolverek, ugy nevezett EVOL, pszichés erővel rendelkeznek. Hamar  rájön, hogy egykori Senpaia Gavin , Victor, a cég igazgatója aki visszavonja a támogatást, az idol Kiro és a Szerelem egyetem egyik professora Lucien szintén evolverek. Négyük története megpecsételődik, amint találkoznak a lánnyal, onnan kezdve mind a lány körül forog. Együtt igyekeznek népszerűsiteni a tv műsort , anyagot gyűjteni és a fiúk szerepe mi más lenne, mint megvédeni a lányt. Hogy mitől? Azt nem lővőm le , deritsétek ki ti. Mert ugyanis, ahogy az események előre haladnak , ellenségek is fényre kerülnek, akiket lekell győzni és békét hozni a világra. Na de, hogy sikerül e? A hősnő megtartsa a műsorát? Megvédik a hősnőt a fiúk? Kinek mi a története? Az kiderül az animéből.

Vélemény:
Ez ismét egy játék adaptáció feldolgozása. De a feldolgozás elég friss, hiszen 2020-ban jelent meg, pont tegnapelőtt fejeztem be. Sajnálom, ha ennek ellenére, elég gyengén sikerült a tartalom, de remélem felkeltette a kiváncsiságot. Szóval, mivel játékból indult, ezért ugye nincs a hősnőnek neve. Érdekes volt, megkell mondjam a történet amit kidolgoz , nekem tetszett, a rejtelmek a múltak, kötelékek megismerése és az , hogy mindez a hősnő körül forog, jól meglettke oldva. Mindegiyk karakter jol megvan formalva, kidolgozva, még a múltjukba lévő bepillantás is izgalmakat hoz és jól körül van irva, már ami be van mutatva. A grafika magáért beszél, szerintem csodálatos. Az opening nincs bajom, de nem is ragadott meg annyira, bár szerintem a rejtlemesség ,az üzenet megvna benne. Az ending visoznt szeirntem nagyon szép, és minden részhez jó befejezés, megadja az üzenetet ez is. De viszont én úgy éreztme, a vége picit ellett sietve, én még néztem volna, szerintem lettek volna még történések. És szivesen megnéztem volna egy esetleges ilyen harem animehez hasonló küzdést romantikában. De nem azt a túlzottatt. De alapjában jó volt.

Értékelés: 9/10


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...