2020. július 23., csütörtök

Szomoru hir :(

Japanese actor Haruma Miura dies in suspected suicide - Nikkei ...
Miura Haruma meghalt július  18-án , öngyilkosságot feltételeznek.  A Tokyoi lakásába talált rá a managere eszméletlenül,  minek után nem jelent meg egy megbeszélésen.  A kórházban  halt meg. Összetört sziveket, kesergős könnyeket hagyott maga után. De a szívűnkben mindig megmarad .
Személy szerint  nagy rajongója voltam,  nagyon szerettem ahogy játszik, őt mint embert, művészt.  Megdöbbentett,  lesokkoltam.  Nem tudom elhinni. Igazán jó színész  volt és  énekes .  Az első amit tőle láttam a Koizora film. Már elsőre megkedveltem és felekltett figyelmem. Tavaly mikor megjelent a Figth for your heart,  rögtön meghallgattam,  őszintén elsőre emlékszem meglepődtem és nem is tudom,  igy jó volt,  de nem is ragadott meg.  De hallgattam egyszer, kéttszer,  háromszor és azon vettem észre magam, hogy  dudolom,  nagyon megtetszett. Mar idiotanak ereztem magam, hogy nem vettem eszre elsore milyen remek szam.  Egyik kedvencem szineszem volt.  Sok rajongója volt,  szerte a világon.  A mosolyát nem lehet elfelejteni,  amivel örvendeztetett minket a rajongóit, rendkívüli mosolya, mely azonnal mindenkinek mosolyt csalt az arcára,  fényt adott. 
Nyugodjon bekeben! 
https://www.youtube.com/watch?v=pW3JmzdxdH4

Baratja Shirota Yu enekles kozben is konnyeket hullatott baratja hirtelen halala miatt,  mivel pont a musor elott jutott elhozza a hir.  Szivszorito pillanat.
https://www.youtube.com/watch?v=xtv5FpmIn9g

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...