2014. december 20., szombat

19.resz Nezz fel az egre

19.resz Nezz fel az egre :

Hiro:

Mit tehtetek en? Ki tudja mennyien vannak es mind vampirok . Sokkal erosebbek nalam. 
  -Hiro ne felejts kiert tesszuk...-hallottam meg Saoir hangjat.
Hatra neztem. Konnyes szemkkel, reszketve mondta a szavakat :
  -Nem hagyom , ohgy batnasak a hugom. Megkuzdok akar tobb mint 100 vampirral, de megmentem.-mondta.
  -En is. Olyan mint a testverem elmondta a titkat megbizott bennem. Nem hagyom egyedul.-mondta Aya.
  -Hat bar nem ismertem regota de tudom itt meg nincs vege a tortenetnek.-hallottam meg Nozomu hangjat.
  -Mar csak te maradtal ?...-nezett ram a Iruma.
  -Szeretem Mika-t, nem hagyom elveszni , megkuzdok vampirral, vagy tobbel is. De megmentem a szerelmem hogy egyutt lehessunk.-mondtam.

Ez volt az elso alkalom hogy ilyent mondtam :
  -Ezt vartam...-mondta Iruma.- mika mielott elment volna idejott es hagyott neked egy uzentet.-mondta.

  -Mi az?-kerdeztem.
  -Nezz fel az egre es gondolj ra. A felhok megmutassak az utat.-mondta.
  -Koszonom.-mondtam es mar fordultam is meg. 
De mielott elmentem volna :
  -Hiro!-visszafordultam.-Ne veszitsd el. Nem mindenkiben van ennyi onuralom es szeretet.-mondta .
Bolintottam majd elmentunk. :
  -Akkor most mit kell tennunk?-kerdezte Nozomu.
  -Ti semmit.-mondtam.

Elfutottam es a folyohoz mentem. Becsuktam a szeme ahogy megertem. Elottem Mika volt a mosolyaval. Majd kinyiottam es felneztem az egre. :
  -Szeretlek Mika.-mondtam ki.
A felhok nyugat  iranyba fujtak. Nyugat? Mi van nyugat fele? Portugalia... Mintha valami megsugta volna de csak en voltam. Ott kell megkeressem Mikat es megmentenem. Nemsokara talalkozunk Mika...

Mika:

Az agyon fekudtem. Megcsokolt? Megtortent.... Egy csok mely nem Hirotol volt. Hiro? Miert ilyen bonyolult egyutt lennunk. Konnyeimet megereztem az arcomon. Osszekuporodtam es sinri kezdtem. Nem akarom hogy megbantsam Agurit, de Hirot szeretem es barmennyire porbalom ezt a szerelmet nem lehet csak ugy felretenni. Felalltam es kimentem a teraszra. A szel nyugat fele fujt igy a felhok is arra szalltak. 
Becsuktam szemem es elottem meglattam Hirot. Majd kinyitottam es ujra az egre neztem :
  -Porutgalia....-mondtam halkan.
  -Szertlek...-hallottam meg egy hangot.
De senki se volt korulottem. Elmosolyodtam es vartam a napot. 
Este Aguri es Tsukiko elmondta hogy holnap talalkozunk a vampir tanaccsal. Mely levegot vettem es bele mentem. Talan valamilyen bal vagy mi lesz. Visszamentem a szobamba es lefekudtem. Ugy erzem lesz valami itt... tortenni fog valami ami mindent meg fog valtoztatni. Erzem nem tudom...
Reggel nagy surges -forgas volt. Tsukiko meg vasarolni is kenyszeritett ruhat vennem. Mjad miutan meg lett a ruha, cipo es meglett. Amira hazaertunk minden meglett. 5-re kellett ott legyunk es meg volt 1 orank. Lassan kezdtunk keszulni bar ez emberi szemmel meg mindeig gyors lenne. 

A cipo talan nem az en stilusom volt, sot meg a ruha sem de nagyon tetszett. A hajam siman a vallamra hullot. amikor kiertem a szobabol Aguri kikerekedett szemekkel nezett :
  -Csodasan nezel ki.-mondta.
  -Koszonom.-mondtam.
Lent Tsukiko aki talan sokkal gyonyorubb volt nalam mar keszult is a menesre. Aguri mar az autoba ult mi is vampir tempoba indultunk az autoba. Tsukiko hatul ult. Miert?!!??!?! 
  -Keszen alsz?-kerdezte Aguri.
  -Igen...-fujtam ki a levegot.
  -Akkor lanyok indulas.-mondta es elinditotta az autot.

Az ut nem volt hosszu. Egy regi kastley feleseghez kerultunk. Kiszalltunk es ismet nagy levegot vettem. :
  -Minden rendben lesz. Itt vagy...unk...-mondta Aguri.
  -Koszonom.-mondtam.
Elindultunk be. Nem is tudom tobb mint 30 testro volt . Ahogy beertunk meglattam a legnagyobb asztalon 7 vampirt. gondolom ok a tanacs :
  -Ok a tanacs?-kerdeztem.
  -Igen. Akahito, Anzai, Baiko. -mutatta jobrol balra.- Ebizo, Eizan , Gekko es a fo ember aki Nazamiko-val jart es en meseltem hogy talalkoztam vele Fujio.-epp most szurt ki minket ez a Fujio.
Mosolyogva indult el felenk :
  -A! Aguri, Tsukiko es Mika...-fordult felem.- Vegre talalkozhatok Aguri vedencevel.-mondta.

  -En is orvendek.-mondtam.
  -Talan felkerhetnem egy tancra?-nezett felem.

  -Persze.-mondtam.
De mielott elmentem volna vele tancolni , Aguri megfogott :
  -Legy nagyon ovatos.-mondta.
Bolintottam majd elindultam Fujio fele. A tancparkett kozepen tancoltunk :
  -Nazamikonak igaza volt, mindenben. Pont ugy tortent meg ahogy mondta.-mondta engem figyelve.
  -Arra erted hogy atvaltoztatta Agurit, aki engem megmentett Nazamiko baratjatol es most ram faj a foga?-kerdeztem.
Elnevette magat :
  -Szoval ismered a tortenet.-mondta.
  -Igen.-mondtam.
  -Hat akkor ez csodalatos.-mondta.
Felre lokott es ekkor vettem eszre Aguri es Tsukiko levoltak fogva. A tobbi vampir meg egy ketrec vagy miben volt . 
  -Mika...-hallottam meg egy hangot.
Megfordultam  es ott allt elottem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...