2024. május 30., csütörtök

Sudden Shower - Lovely Runner

A "Lovely Runner" egy igen friss sorozat, éppen két nappa ezelőtt került adásba az utolsó része. Remélem, nem csak én követtem a történetet :). Aki esetleg még nem látta pedig, minenképpen nézze meg. Nekem nagyon tetszett, megszerettem. A történet mellett pedig a zenék is nagyon jók. Most ebből hoztam nektek egy kis fordítást. Hogy melyik szám is, sokaknak mosolyt és esetleg könnyeket csal a szemében, ahogy visszagondol a sorozatra. Legyen ez az idő, hogy gondoljunk is vissza. Aki pedig nem ismeri hallgassa meg a sorozatban! 😊 




Lovely Runner

Sudden Shower

~Hirtelen zuhany~


Reméltem, hogy nem áll le
Azon a napon amikor először jöttél hozzám
Komolyan kívántam,
Ne csak egy muló,
Enyhe zápor  legyen..

Te is ismered a szívem?
Én, aki mindennap csak téged néztelek
Ma újra beszivárogsz a szívemben.

Olyan vagy, mint egy ajándék az égtől !
Ebben a magánoys világban
Megvédelek
Egy nap, jhirtelen,,
mint egy hirtelen zuhany
Lejöttél.
Ma ismét felhívlak
Te értékes vagy nekem!
Oh

A hulló esőcseppek,
Hirtelen felébresztettek
Elveszek a gondolataimban rólad.

Most gyere hozzám
Mint, mindig várlak téged
Szorosan fogom fogni kezed.

Olyan vagy, mint egy ajándék az égtől !
Ebben a magánoys világban
Megvédelek
Egy nap, jhirtelen,,
mint egy hirtelen zuhany
Lejöttél.
Ma ismét felhívlak
Te értékes vagy nekem!

Még a fájó emlékek is, amiket elakartam felejteni
Az esőcsepekkel elengedhetőek
Még fáradtan is,
Még ha az ég felhős is
Ne felejtsd el, hogy létezem.

Te vagy a szerelmem,
Az egyetlen szerelmem
Soha nem lesz olyan 
szerelem, mint a tiéd.
Nem felejtek
Még egyetlen
egy kis emléket sem, amit adtál.
Ma is magamban véslek.
Te aki ajándék vagy nekem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

11.rész Közös út indul

A sebzett szív dala 11. rész Közös út indul Sakura:    - Hihihi! Ooo!!! Hihihi!      - Na jó ez már kezd ijesztő lenni! Szinte t...